پایگاه بزرگ دانلود فول البوم خوانندگان ایرانی

فیلم/کلیپ/آهنگ/فول آلبوم/دانلود

پایگاه بزرگ دانلود فول البوم خوانندگان ایرانی

فیلم/کلیپ/آهنگ/فول آلبوم/دانلود

اندی و کوروس با آهنگ آمنه

 

 

تقدیم به تمام دوستداران ما  

 

آهنگ قدیمی و زیبای آمنه از اندی و کوروس با کیفیت ۱۲۸ Mp3 

 


 

 = متن آهنگ = 

 

متن آهنگ به همراه دانلود در ادامه مطلب

آمنه چشم تو جام شراب منه
آمنه اخم تو رنج و عذاب منه
آمنه چشم تو جام شراب منه
آمنه اخم تو رنج و عذاب منه
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته

آمنه قلب من برای تو میزنه
آمنه قهر نکن که قلب من میشکنه
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته

دل مفتون ز راز تو
جان غرق نیاز تو
نازت باده پوش من
ای والله به ناز تو
آمنه نام تو درد و بلای منه
آمنه بی تو دل بلای جون منه
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته

آمنه چشم تو جام شراب منه
آمنه اخم تو رنج و عذاب منه
آمنه چشم تو جام شراب منه
آمنه اخم تو رنج و عذاب منه
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته

آمنه قلب من برای تو میزنه
آمنه قهر نکن که قلب من میشکنه
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته

دل مفتون ز راز تو
جان غرق نیاز تو
نازت باده پوش من
ای والله به ناز تو
آمنه نام تو درد و بلای منه
آمنه بی تو دل بلای جون منه
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته

آمنه چشم تو جام شراب منه
آمنه اخم تو رنج و عذاب منه

جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته
جونم زدستت آتیش گرفته
مهر تو از دل بیرون نرفته
ای والله 

 


 

دانلود کنید با حجم 5.5 مگابایت

نظرات 1 + ارسال نظر
هانیه سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ

خیلی ممنون من دنبالش می گشتم. خوشحالم وبتون رو پیدا کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد